7/3 en dag försent

Bara för att det inte gick att lägga upp mitt inlägg igår så gör jag det nu istället

Igår (torsdag) var det skolan som gällde (vad annars) och efter en lagom intressant skoldag som jag inte tänker tråka ut dig med så var det dags för spel i Sävecupen. Efter att Muffin, Italy och Benny hade stressat mig som tre galna musketörer så vandrade vi bort till hallen. Första matchen gick lika bra som om man placerat en bunt toma post-it lappar på planen. Okej riktigt så illa var det inte förlorade med 1-0 fast de blev diskade senare för att de hade med någon person från en annan klass, tråkigt för dem. Andra matchen var mot Nollkoll o kompani men efter en hel hög med tur o bra målvaktsspel av Simon (och en bunt solorusher av mig) lyckades vi vinna med 2-1. Sista matchen gick på sånt sätt att jag inte tänker berätta mer än att slutresultatet blev 2-1 men vilka som vann säger jag inte. *host* dom *host*

Efter allt fotbollsspelande kom jag på att det skulle vara bra att få med sig matteböckerna hem så att man kunde plugga lite till det dära provet som vi nödvändigtvis måste ha. Såklart var skolan låst så jag, Bulgarien som hade tyckt upp, Muffin o Benny stod utanför o glodde ett tag tills det helt plötsligt kom en vänligt sinnad varelse och öppnade dörren så att jag kunde få tag i de där böckerna (pluggade knappt något på kvällen). Efter att ha vandrat till Öster så började folk droppa av o tillslut åkte även jag hem.



Även idag (fredag) har jag varit i skolan men när jag vaknade var jag så väldigt osugen på att göra något över huvud taget att det är ett under att jag kom till skolan. Väl i skolan hade min grupp ett kort möte om vad som behöver göras men Hassan dök aldrig upp men det gjorde inte så fasligt mycket även om det var lite irriterrande att han inte informerade om att han var sjuk. Efter en dag med miniprojekt jobb var det dags för det efterlängtade (not) matteprovet. Såklart gick provet åt skogen, pricis som förväntat med andra ord. Efter skolan drog jag o Muffin till någon filur så att han kunde ta kort på något rysk kyrka(?) Efter det "intressanta" besöket blev det plaska av, med pulsklocka, jobbigt värre. När vi väl lyckats ta oss upp ur vattnet cyklade vi till Säve (via ÖoB) för att det var Musik Direkt. Efter att ha lyssnat på mestadels bra musik så var det dags för hemåkning.

Kommentarer
Postat av: Muffin

Du har inte mycket till koll naaj! Blev ju 2-1 i sista sävecupsmatchen... Eller tyckte du inte Hassans mål räknades???

2008-03-08 @ 13:18:22
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0