Välkommen till verkligheten grabben

Jepp så sa en alkis på öster idag och nog fasen kom jag tillbaka till verkligheten alltid. (Kan nämna att kommentaren inte var riktad mot mig).

Kan börja med att säga att mitt bloggande har varit kanska så inaktivt den senaste tiden och det beror mestadels på att det inte har hänt speciellt mycket spännande i min del av världen. (Inget som jag känner att jag behöver delge iaf.)

Så här i förbifarten kan jag berätta att vi (Visby AIK) har vunnit vår första match i juniorallsvenskan för säsongen (applåd). I en hyfsat jämn bottenmatch mot Upsala IF lyckades vi vinna med 3-1 och jag fick spela i hela 5 minuter! Hann faktiskt bli svettig eller så berodde det på att jag blivit tillsagd att värma upp sissådär tio gånger under matchen.
Imorgon är det match igen och denna gång mot Boo FF mot vilka vi förlorade med 5-3 senast vi möttes men man kan alltid drömma om seger. var egentligen inte uttagen till matchen idag men efter att HP lämnat återbud blev en annan fjolla inringd, dvs jag.

Annat spännande som hänt idag är att jag hängde på COOP med Vapendragaren i ca två timmar efter att ha träffat Bulgarien i ett sorligt möte....

Kommentarer
Postat av: Johan (den riktiga) Olsson

Du är verkligen bäst i lagen hör jag :)

2008-06-30 @ 21:00:13

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0