Spring tills du stupar

Ungefär så gjorde jag idag med den skillnaden att jag aldrig stupade, blev utbytt istället. Vad jag pratar om är såklart matchen idag mot Sirius som vi för övrigt förlorade med 4-2 efter att ha spelat ca 60 minuter med bara tio spelare efter att Husse (vem annars?) blivit utvisad för "olämligt uppträdande" (vad annars?) Vi spelade faktiskt bra hela första halvlek och en bit in i andra men sen stupade vi, inte riktigt men man började känna i kroppen att man sprungit runt i solen i nån timma. Iofs hade Sirius också gjort det men de hade iaf 11 spelare på planen till skillnad från vad vi hade. Ett glädjeämne för mig dock är att jag fick starta matchen vilket inte är så fruktansvärt vanligt.

Speciellt mycket mer än fotbollsspelande har jag egentligen inten gjort idag, kom hem o kände mig helt slut i kroppen vilket resulterade i att jag lå go såg på tv, två gånger dessutom en gång innan jag somna och en gång efter. Nu på kvällningen har ajg sett på fotbolls EM där Portugal smiskade Turkiet med 2-0. Egentligen var det inte speciellt mycket smisk eftersom Turkiet spelade bra och hade en del bra chanser.

Oj vad mycket fotboll det blev idag, aja det är ju jag som skriver.

ps. Manfred det är skillnad på att veta vilket land som fotbolls-VM 1962, vilket var Brasilien för övrigt, och vilken tid på dygnet en blomma blommar. ds.

Kommentarer
Postat av: Manfred (The Real Deal) Bäckström

Aasch... Lovar att man i vilket fall har mer nytta av att veta vilken tid en blomma blommar än att kunna briljera med vilka som vann fotbolls-vm 1962... Sedan kan jag ju visserligen hålla med om att det är skillnad på att veta de olika sakerna, trots att vi kanske inte delar samma uppfattning om vad som är viktigast av dem båda.

2008-06-08 @ 00:26:30
URL: http://hajhoohuu.blogg.se/
Postat av: Johan (den riktiga) Olsson

Jag vetefan alltså Maffe... De flesta är nog inte så intresserade av botanik :P

2008-06-10 @ 15:08:26

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0