Skolan är hård

Bokstavligt talat, det är jäkligt hård om man slår på den, avrekomenderas starkt men det är inte riktigt det jag menade utan snarare att man är tvuungen att masa sig upp ur sängen bara för att cykla till skolan och ha en ynka lektion, sabbade hela morgonen ju (lektionen började 14.30). Egentligen var det inte så farligt att ta sig till skolan utan snarare efter skolan när man tydligen ska cykla till CPG-norr bara för att lämpa av några tidningar, detta trotts att man redan innan hade ont om tid för att hinna till träningen. Resultatet av detta blir att jag kommer hem från skolan samtidigt som jag vanligtvis brukar cykla till träningen. Kom till träningen tio minuter senare än vanligt men som tur är så hann en viss Johan byta om o ta sig ut på planen nästan i tid.

Har egentligen inte gjort så speciellt mycket idag men om du har gjort något kul idag osm du vill berätta om eller om du bara känner för att vara lite social kan du alltdi skriva något.

Kommentarer
Postat av: Manfred (The Real Deal) Bäckström

Men orka att vara social mot dig och skriva något liksom... Så det skiter jag allt i att vara!

2008-06-10 @ 01:31:43
URL: http://hajhoohuu.blogg.se/
Postat av: lille

Forsmark äger!

2008-06-11 @ 21:25:57

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0