Lite sånt som ingen bryr sig om

Den senaste tiden har jag väl egentligen gjort lika mycket som vanligt, dvs ingenting. Igår var jag o såg på när en samling glada varelser tog studenten vilket var mestadels varmt att göra. Efter det intressanta stadsbesöket åkte jag till Bulgarien för att träffa Bulgarien (vem annars?). Idag på "svenska flaggans dag2 har jag gjort ganska lite, var på träning klockan tio på morgonen och blev lite röd på axlarna men det är smällar man får ta. Imorgon är det iaf match mot Sirius och man kan ju alltid hoppas att vi inte släpper in fem mål så som vi brukar göra. Matchen är lagd på en så mysig tidpunkt också; matchstart 12.00, wiiiee...not kommer ju svettas ihjäl. Iofs ganska bra att matchen är tidigt för då kan man roa sig med annat efteråt om man har krafter kvar vill säga.

Måste bara säga det att Manfred är en person som verkar ha koll på en hel del annorlunda grejer men n¨gon ska ju ha det också.

tack och hej tesked

Kommentarer
Postat av: Manfred

Hallååå!? Vem är det som egentligen har koll på konstiga grejer??? Har för mig att det är typ någon som har koll på sånna där onödiga saker som typ vem som vann fotbolls-vm vissa år och sånt tjafs... vem bryr sig liksom? ;)

2008-06-07 @ 00:49:04
URL: http://hajhoohuu.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0