DomarN

Helt otroligt en nisse vid namn Johan fick av någon märklig anledning vara domare för pojkar födda 2000 i lördags. Den Johan var jag. Gick helt skapligt, uppstår inte så många situationer som man behöver blåsa för, blåser i stort sett för mål och avspark. Den som har orkat läsa så här långt har kanske förstått att det är fotboll det handlar om och inte domare i en domstol eller något liknande.
Annan fotboll är sådan som jag spelar själv och det går ju måttligt bra. Spelade match i juniorallsvenbskan i söndags förlorade med 8-2 men det var en intressant upplevelse att åka till märsta eftersom Hasse och Mats kör som riktiga idioter,  trots det bara nära att orsaka en bilolycka. Igår var det också match denna gång mot FC Gutes juniorer i J-DM. Denna match gick inte heller så fasligt bra utan vi förlorade med 2-1. Kan även nämna att jag har sjukt ont i svanskotan men det är det knappast någon som bryr sig om.

Annat som hänt mer än fotboll? Nej skulle inte tro det, det är mig vi pratar om. Men som svar på  Lovisas fråga om det inte är dags att våldsgästa Dolf snart kan jag inte annat än hålla med, vi har låtit honom vara ensam på obyggden alldeles för länge. Se upp Dolf ligan kan komma när som helst, så dra upp byxorna och torka bort svetten o sätt igång att koka kaffe åt oss.

Kommentarer
Postat av: Mitt name är ett namn som finns.

Ska du ta pettsons domar posision nu dåra?

:D:D:D

^^

2008-06-28 @ 21:04:50

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0