Får väl skriva någon rad då

Eftersom jag inte har skrivit på några dagar nu så får jag klämma fram några rader idag. Kan ju börja med att säga att det inte hänt speciellt mycket sedan sist jag skrev men en dukig sak har hänt iaf, jag har fyllt arton! Det är inte illa för en liten pryl som jag att vara så pass gammal, jag är ju faktiskt bara 1.80 lång (vad nu det har med något att göra). Firandet blev stillsamt men ändå kul tack vare besöket på kvällen då man fick umgås med några trevliga typer i sitt eget hus. Spelade kubb gjorde vi och xbox också för den delen samtidigt som vi drack upp folkölen jag köpt utan att ens behöva visa leg, lite surt eftersom annars kunde jag ju bett morsan köpa ölen någon dag innan.

Detta var allt för mig denna gång

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0