En cykeltur i natten

Man kan lära sig mycket när man är ute o cyklar i natten. Bland annat att det finns vägbomar vid campingen vid kneippbyn som man lätt kan cykla in i om inte någon informerat en om att de befinner sig där, medan man ändå är vid en camping kan man få lust att flytta på en husvagn medan någon ligger o sover inuti den (inte testat men verkar kul), risken att cykla in i lyktstolpar är överhängande, skogen ser annorlunda ut än man mins den, det finns sjuka hål i vägen i skogen som man inte ser om man inte har lyse dessutom kan jag tillägga att det är ganska kallt att cykla från Vibble till Träkumla klockan två på natten klädd i kortbrallor. (All erfarenhet ovan hämtades utan alkohol i blodet bara ett öppet sinne).

Det där var då hemfärden från Manfred i en något förkortad version. Hos Manfred, som jag var hos i tisdag, kan man lyssna på hans väldigt intressanta föräldrar som bland annat tycker det är tidigt för molnen att komma fram klockan åtta på kvällen. (finns det någon spciell tidpunkt för molnen att komma fram?) Annars kan man släpa med sig Manfred till nygårds o spela golf och vinna med sexton slag. Som en liten hemlighet kan jag meddela att jag gjorde båda dock krävdes det inte spciellt mycket släpande för att få Manfred till nygårds det enda släpandet som behöves var när jag skulle stiga upp ur min säng på morgonen.

Om du har några frågor angående mitt välbefinnande kan jag meddela att jag lever och mår med tanke på omständigheterna i mitt privatliv ganska bra bortsätt från att jag på någon mystisk vänster råkade bita(!) av en flisa från en av mina framtänder i morse. Hur lyckas man med det kanske du undrar och ska jag vara ärlig gör jag det också.

4 dagar kvar tills jag är arton weeeiiiieeeeiiiiiaiiaaasdallalalahejpådigdingladasak

Kommentarer
Postat av: Maffe

Hörru... Du kan ju inte bara sno mina sånna där hyss att göra på sommaren ;). För jag kan meddela dig att när vi tillbringade en halv natt på P18 förra året gjorde jag samma sak... Tog ju bara nästan ett år innan jag lagade tanden, men lovar att det gick as lätt och snabbt som satn'! Så det är faktiskt ett tips att ringa till den där saken som gör sånt...

2008-07-03 @ 21:07:11
URL: http://hajhoohuu.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0