wiie

I fredag var jag o Muffin o simmade, vi druknade inte. Det gjorde iaf mig lite chockad. Sen gick vi o lyssnade på när Ruben, Niklas, Jakob o Tobbe spelade på fenix. De var faktiskt bättre än vad jag trodde, synd att man inte hörde ett skit av vad Tobbe sjöng.

Igår hade jag världens mysigaste dag. Tränade totalt fyra timmar. Kan det bli bättre? Var hemma hos Muffin o störde lite också. På kvällen när jag trodde att jag skulle kunna ta det lugnt o mysa med min xbox ringer Rebecca vilket var väldigt överraskande. Senare på kvällen blev jag på dåligt humör, vet inte riktigt varför men det blev jag.


Idag så har jag skrivit liiiite på mitt tal till svenskan och....och...spelat xbox! Ikväll ska jag träna, ovanligt värre, det blir min tionde träning den här veckan. Fast nästa vecka kommer det nog att bli lugnare, ska sluta träna med IFK.

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

HAHAHAHAH xD Jag gillar namnet muffin! Önskade man kunde MÅLA en muffin här!

2008-01-28 @ 18:49:05
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0