vinden blåser

usch det blåser ute, det är jobbigt för då låter det en massa i trädet utanför fönstret, aja jag överlever. Skolan idag var som vanligt ganska tråkig blir inte direkt bättre om man lyckats tappa bort böcker tex tyskaböcker, aja det gick bra ändå...kanske. På biologin gjorde jag och Muff inte ett skvatt, eller jo vi läste i en helt störd bok kommer inte ihåg vad den hette men jag rekommenderar den. Sen blev det träning, nu blev du överraskad va? Tråkig löpträning men jag överlevde, tack gode gud, och efter att ha värmt upp mig med en dusch har jag suttit o degat med min xbox. Jepp jepp imorgon är jag ledig från allt vad träning heter om jag inte går med Benji till gymmet vill säga då blir det lite träna.

Nej om man skulle ta o göra något av sitt liv, typ äta en macka eller något

Kommentarer
Postat av: Mufffff

VAAAA???! säger du att skolan var tråkig idag? as kul med massa dans ju ;) eller hur? O dessutom sitta o skratta en halv matte lektion... Bara för att vissa kommer o går så förbaskat snabbt ;). O "Vad en ung man bör veta" Var en förbaskat skön bok juu. Men men, begär du att det ska va kul heeela tiden för att det ska va en lyckad skoldag så får du väl tycka det då. Tycker iaf det var en rolig dag, trots vädret..

2008-01-11 @ 00:20:51

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0