trött kropp, glad jag

muahaha! jag tränar fortfarande som den idiot jag är, i söndags blev det dock "bara" ett pass men det kompenserade jag igår genom att dubbelträna, först AIK sen IFk. Man kan nästan tro att Imer vill att man ska spela där, frågar hela om jag bestämt mig var jag ska spela och om jag har hört något från AIK. I AIK är det tyst som i graven, vet ingenting om allting. Idag har jag varit i skolan (nahaj) där jag roade mig så gott jag kunde, hade bokprat (wiiiee.....not) det gick helt okej med tanke på att jag hade förberett mig såååå bra. Efter skolan fick det bli gym, det var inte så mycket folk där när jag kom dit som jag hade fruktat så jag kunde göra mina dumma övningar utan att behöva trängas med massa spännisar som dreglar på vikterna. Nu är jag hemma och det tänker jag fortsätta vara ända till imorgon då hade jag tänkt åka o snacka med Studie o Yrkesvägledar tjosan-tanten. Kan vara bra o fatta vad jag ger mig  in på innan jag söker till Forsmarks grejen.

Usch min kropp är trött tror jag men jag tycker den är ett dumt monster, jag vill träna. För att citera Vladdi "Så länge inget är brutet kan man träna." Iofs var han nog inte speciellt seriös när han sa det men jag tycker han är en klok man så honom lyssnar jag på. Har jag sagt att jag tycker han är den bästa tränaren jag haft, troligen inte, men det är han.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0