sluta nu

usch just nu känner jag bara för att ge upp allt. Fick lust att göra det för ungefär tio minuter sedan. Det är nog första gånger jag känner att allt, verkligen allt saknar mening. Jag har absolut inte någon lust att hitta på något skoj. Dåligt mår jag också, rent fysiskt alltså, kanske är det överträning, jag vet inte, känns lite långsökt har ju inte tränat sååå mycket.

Igår fullbordade jag mitt tionde träningspass, för första o sista gången. Ringde Imer igår o sa att jag tackade nej till IFK, spelar med AIK istället, nåde Roger om jag inte får spela juniorallsvenskan.

Idag hade jag golf, det var ganska kul, såsade runt med Jakob halva lektionen men lyckades ändå få det att verka som att jag (vi) gjorde något vettigt, tror jag. Sen blev det dags att ta sig till säve där det vankades muntlig presentation om realismen, gud vad jag hade förberett mig bra, skrev mitt tal under lektionen. Gick nog ganska bra ändå med tanke på hur förbered jag var. Sen skulle vi jobba med våra engelskspråkiga länder, tror jag. Men Ewa hittade inte  datorvagnen, den måste ha gått vilse. Hon pratade som att vi kunde gå hem eller iaf skita i att jobba, vilken jag med glädje gjorde, kunde inte åka hem dock eftersom bussen hade gått för en kvart sedan. Fast i efterhand verkade det som att min grupp hade jobbat lite ändå, tabbe av mig som bara gick, så nu ska jag klura ut varför de snackar engelska i Australien.

Efter den där skolan var det iaf dags att träna. Var inte så fasligt kul att träna i regnet men man ska inte klaga, eller jo det ska man för det började hagla , det var inte så kul. Annars jo tack träningen gick dåligt. Kände mig lika pigg i benen som en sengångare är snabb. Huvet satt väl på axlarna antar jag men jag använde det inte til något vettigt, tänkte långsammare än en sam-elev, då är det illa.

Nej nu är jag inte lika anti allt iaf, världens terapi det här ju. Aja nu ska jag ut o möta världen, iaf ska jag spela xbox eller något annat viktigt.

Hej dåååå!!

Kommentarer
Postat av: A

Cheer up! Major hint om Australiens engelska talande befolkning... Strafffångar från storbrittanien var de första "kolonisatörerna".

2008-01-21 @ 21:11:17

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0