så dåligt, så dåligt

Usch jag har nog aldrig mått så dåligt efter en träning som jag gör idag, bajs. Mådde pyton efter halva träningen då skulle jag "bara" springa fyra km till. Oj vad pigg o glad jag var efter det. Fast det fanns ju en fördel med det, jag fick hjälp o ställa mig upp, först av Nisse o sen av Mattias. Herregud jag trodde att jag skulle spy, vilket jag aldrig har gjort på en träning. Har bara gjort det en gång fav utmattning o det var fem år sedan eller något liknande, efter Young Baltic cup när jag skulle cykla hem, spydde efter en backe. Fast det var kanske inte så konstigt att jag spydde då eftersom jag hade spelat tre matcher den dan.

Annars då? Jo tack det är bra har lyckats fixa fram en ny grammatikbok till tyskan så nu kan jag göra läxorna vi får om jag vill, men det vill jag inte. Nej usch jag vet inte riktigt hur jag ska välja. Ska jag stanna på Gotland nästa år eller ska jag åka till Uppsala? Ska jag spela i AIK eller i IFK? Vad tycker du? Jag vet inte riktigt vad jag tycker.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0