nytt år för den som missat

Jupp nu blidde det  nytt år pojkar o flickor. Igår var det, hör o häpna, Nyårsafton!
Vaknade hemma hos Linnea vid den tidiga timmen tolv. Sen försökte vi göra oss i ordning, vilket vi lyckades med, och tog bussen in till da city. Där blev det tack o hej för jag skulle åka hem till mig hon fick klara sig själv, vilket hon gjorde eftersom hon skulle hem till Neelam. När hemmet kom fram till mig satte jag mig på min ända och väntade på att kolckan skulle vandra lite innan jag gjorde mig i ordning för kvällen.

Kvällen började ganska bra med fest hos Anna men sen när folk gick ner till hamnen var det dessvärre så att en person som tog Louises kappa och skor vilket resulterade i en fruktansvärt sur Louise. Hon lyckades få tillbaka kappan och skorna ska hämtas idag, dessvärre försvann hennes mobil i samma veva och den har inte kommit tillbaka. Hmm trist.

Vet inte riktigt vad jag komma med för "roligt" arr skriva därför går jag

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0