nu är jag här igen

oj nu var det länge sedan jag skrev något här. Aja det får vi ändra på, eller egentligen är det jag som ska ändra på det ni andra läser bara. Andra dagen i skolan idag. Kände mig ganska trött i kroppen när jag steg upp imorse, kan bero på att jag tränade i 3 timmar igår, först med AIK och sen med IFK. Antar att jag får skylla mig själv, inte någon som tvingade mig att träna båda passen. Idag har jag lyckats tappa bort min tyska grammatik bok i någon affär, grattis Johan! så det kommer nog inte gå speciellt bra på läxförhöret på torsdag. Aja det löser sog nog.
Nu ska jag gå och inte plugga eftersom boken försvann, d'oh!

Hopp o hej leverpastej

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0