Måndag denna måndag

Hu vaknade klockan ett i natt och hade fick för mig att jag hade försovit mig till Coop forum, som tur var kom jag på bättre tankar och somnade om.
Jepp glof blev det idag också, gick bra tyckte jag, fast vi spelade inte så mycket, såg på en golffilm, massa konstiga situationer som kan uppstå när man spelar golf, hur man ska tolka regler o sånt, ganska kul eftersom situationerna var så fullständigt galna ännu roligare var det att allt hade hänt på riktigt.

Sen vart det att ta sig till skolan där man roade sig med att göra lite.

Nu är jag hemma och gör inte mycket mer. Muffin var sjuk idag, det tyckte Komposten var lite tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Loviiiisa

HAHA xD Hade du GLOF?

2008-01-30 @ 13:23:02

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0