lite nyheter som ingen bryr sig om

jepp nu var det nyhetsdags. Idag har jag fått reda på lite grejer som ingen som läser det här bryr sig ett dugg om men iaf något ska man ju skriva.

1. Min farmors bror har dött, det nya året har inte börjat bra för henne.

2. Min farbror ska flytta in hos min granne, kul för honom men tråkigt för farmor som blir helt ensam.

3. När jag o pappa var i stan o köpte kpostym åt honom och ett par kostymbyxor till mig träffade vi Imer (IFKs tränare). Han sa att om jag började i IFK skulle jag vara en av de 16 spelare som skulle få spela i A-laget.

Oj nu har du nog somnat efter alla nyheter. Men tack för att du orkade läsa rubriken

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0