Leeedig

Onsdagar är veckans skönaste dag, inte bästa utan skönaste, man är ledig samtidigt som alla andra går i skolan. Idag har jag egentligen inte gjort så mycket fixat lite med min blogg, lite svårt att missa, suttit o häckat vid datorn i största allmänhet och tittat ytterst lite på cos x medan jag åt. Fick precis några mystiska ryckningar i högra armen, undrrar om man kan slippa träningen för det? Iofs är det ganska kul att träna men idag blåser det och regnar lite då o då, inte så kul att springa runt på en fotbollsplan då. Fast kan vara kul ändå, nu när Hasse är vid makten tränar vi mer passningar o teknik än under Rogers diktatur, då var det fysiken och försvaret som prioriterades, skit i att anfalla förvara alla matchen o hoppas på oavgjort, ungefär så verkar det som han tänker, verkade Peter också göra men han har ju flytt till Graip. Aja nu ska jag fortsätta spela xbox innan jag ska träna.

"Den som dricker ensam har bara sig själv att fylla"

Kommentarer
Postat av: Loviiisa

Cos x är faktiskt inte så kul i slutändan.. Jag är så trött på det nu ;)

2008-01-30 @ 16:26:31
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Muffin!

För det första... Cos x i sig är tråk men som skämt är det ju världsklass!!! :D
För det andra så kan jag säga att sidan blev ju riktigt stilig Ansin =). Känner att jag är en liten bidragande faktor i att du fick för dig att göra iordning den :).

2008-01-30 @ 23:18:12

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0