juuu

vet du? igår fick jag tillbaka min xbox, jag blev så glad när budkillen ringde klockan tio på morgonen o frågade var jag bodde. Han är nog den enda som fått mig glad genom att ringa o väcka mig. Inte så svårt att lista ut vad jag gjorde igår kanske, och idag för den delen. Något mer än xbox har det inte blivit. I onsdags var jag iaf o tränade, första gången sen...ehm...väldigt länge. På träningen konstaterade jag att: jag tränat för lite, ätit för mycket och att golvet var äckligt halt. Efter träningen noterade jag att jag hade lite svårt att se på tv, allt flimrade framför ögonen och jag kände mig lite allmänt borta men efter en halvliter nyponsoppa så blev det bättre. Oj vilken tabbe jag hade nog träning idag. Lite sent att komma på det nu, vet iofs inte när den började men det var nog ett par timmar sen. Aja shit happens.

Nej nu ska jag....spela xbox

Kommentarer
Postat av: maaif!

Juuuu, du missa träingen... Men men, den var inte allt för jobbig så du missa inte så jätte mycket.. Det enda jobbiga som du missa var hopprepsövningen som gjorde mig illamående i en halv minut;P Fast det var väldigt självorsakat. Men men, nästa träning är måndag 18,00-19,30, konstgräs, BE THERE! Träningsschema och annat skoj kan du hitta på laget.se framöver. Sök på ifkvisbyherrar så kommer det typ upp.

Hade gött mannen! O hoppas du inte tar o dricker massor av rönnbärs brännvin i helgen... för det brukar du ju kunna va bra på annars har jag nästan hört;)

2008-01-05 @ 00:43:54

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0