Ett jävligt slut på lovet

Jahopp då närmar sig jullovet sitt slut för den här gången. Det kunde ha slutat på ett betydligt roligare sätt. Igår när jag steg upp fick jag höra nyheten att min farfar hade dött, inte någon vidare rolig nyhet direkt. Så hela dagen blev ganska deppig. Gjorde dock en upptäckt, när jag är väldigt deppad får jag lust att städa, blev lite sur när jag kom på att det kanske inte var någon vidare bra idé att börja damsuga klockan tre på natten. Då gick jag o sov istället. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på eftersom min dator har pajat, igen, och jag vet inte om jag orkar fixa den idag. Kan alltid roa mig med lite XBOX som jag gjort de senaste dagarna.

Tack för mig

R.I.P. Gösta Olof Jakob Ansin

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0