Blod, svett o tårar

Jepp det och en massa skratt har det blivit denna helg
I fredags var jag inte i skolan utan var på min farfars begravning (tårar) det var ändå inte så farligt som man hade kunnat tro. När jag blir stor vill jag bli som min farfar, glad o trevlig alltid något att säga. Inte så konstigt att han hade många vänner. Tyckte väldigt synd om pappa då, kan inte vara så kul att begrava sin egen pappa. Nej usch min pappa ska leva för alltid.

På kvällen, eller egentligen var det inte kväll längre utan snarare natt, var det dags för Coop Forum Cup!  (Svett) Spelade med VAIS, ganska kul även om vi bara vann en av tre matcher, gillar seniorfotboll då är det tillåtet att döda varandra på planen, eller inte riktigt men man får tacklas mera än när man spelar med juniorer. i första matchen lyckades Alfred (har inget bra smeknamn på honom men det kommer nog snart) få näsblod (blod). Har ingen anning om vad han gjorde för att få det men blödde gjorde han. I sista matchen blev en snubbe tydligen lite sur på mig och sprang in i mig bakifrån så att jag flög ett par meter, fick lite ont i nacken men det har gått över nu bara lite småont i ena axeln. Hör o häpna så blev jag matchens lirare i sista matchen, första gången i mitt liv faktiskt. Mellan matcherna satt jag o Alfred (måste komma på ett smeknamn snart!) och flumma ganska ordentligt så nu har vi bestämt att han, jag och Cedis ska vara med i Guldracket med namnet 2½=HB, bästa namnet genom tiderna, tråkigt att alla är jätte dåliga på pingis. Efter alla matcher o flum var det dags att åka hem o sova, då var klockan halv sju ungefär, på morgonen

På den nya dagen (som jag knappt hade koll på vilken det egentligen var) gjorde jag inte mycket, sov till ett nångång och gjorde den enorma kraftanstängningen att ta mig till datorn (1,5 meter). På kvällen tog jag mig tillbaka till sängen för att vila lite innan det blev dags för att åka in till staden för att spela fotboll (igen). Den här gången spelade jag med AIK, vann två matcher och förlora en men åkte ur ändå. Notera att vi skulle kanske ha vunnit mot Graip (det var dem vi förlora mot) om inte vi hade haft världens sämsta domare, jag brukar inte klaga speciellt mycket på domaren men denna är värd ett pris för sin extrema inkompetens, domaren är ingen mindre än våran alldeles egna Johan Pettersson, så dålig som han var går det inte att vara.

Nää nu ska jag nog sova, kan nog vara bra att göra det ibland.

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

HAHAHAHAHAHA xD Ja petson får man akta sig för, tycker han inte om en åker man på stryk ;-)

2008-01-28 @ 18:46:17
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0