argh!!

Jupp dagen började med träning med VAIS, gick ganska bra kände mig pigg i benen som omväxling. Efter det var jag på gymmet för intruduktion, vilket kändes onödigt eftersom jag redan kunde alla övningar. Efter den oerhört roliga intruduktionen var det dags för träning med IFK. Den gick desto sämre men inte helt misslyckad ändå.
NU har jag grälat med Frida halva kvällen, just nu finns det ingen jag hatar mer än henne och så kommer det nog att förbli. En annan sak som jag kom fram till idag är att jag vill gå på Forsmarks gymnasium i höst, vet inte om det går men skulle vara kul.

jupp jupp nu ska jag inte göra något alls

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0