Se på tusan vad det blåser

Scheisse vad det kan blåsa ibland alltså. Strömmen tyckte tydligen inte om blåsten o stack så då fick jag sitta här i mörkret i obyggdernas obyggd träkumla o önska att jag var en båt.

De senaste dagarna har inte varit speciellt annorlunda jämfört med vad de de brukar vara. Eller nu ljög jag för igår vaar vi (klassen) i Stånga o plockade upp lite vattenprover och åkte hem igen. Vi satt ca 90 minuter på bussen totalt så det var inte så värt eftersom vi bara var i Stånga i 30-40 minuter. Tillbaka i da city vankades det trerätters lunch för de i klassen som mutat, hotat, tvingat, bönat och bett niondeklassare att börja på NV nästa år. Vi andra "vanliga" elever fick nöja oss med gummipotatis, köttbullar och gelésås. Efter den väldigt "goda" lunchen hade vi håla eftersom Eva är där borta så jag, Muffin, Victoria och Karro försvann till ÖoB där jag o Muffin köpte en bunt med godis som kommer att räcka hur länge som helst. sen hade vi sånnadära matte där man skulle räkna eller något liknande, jag, Muffin o Vapendragaren räknade ett tag o sen gjorde vi inte mycket annat än tränade käkmusklerna, snackade med andra ord. När vi tyckte det var läge att gå så gjorde vi det. Muffin o jag "hjälpte" Vapendragaren att hämta hennes lillebror på fritids innan vi gick till solbergabadet för att återigen misslyckas med att drunkna.

Sen på kvällen började det som bekant blåsa som jag vet inte vad o det hela slutade med att både internet och strömmen flydde till världens ändå, strömmen kom tillbaka halv fem i morse och internet vaknade upp för nån timme sen.

Idag har jag varit i byggden o köpt fotbollsstrumpor (jäkligt intressant eller hur) värmebyxor (eller vad de kallas) och ett halvmysko linné som sitter lika tajst som...som nånting som sitter tajt, ska iaf ha det under matchtröjan när jag ska använda en sådan, hatar materialet matchtröjor ät gjorda av klarar helt enkelt inte av att ha en matchtröja på mig utan att ha något mellan.

Jo men det var ungefär vad jag har gjort den senaste tiden, om du har något att tillägga kan du alltid klämma till med en kommentar genom att klicka på länken där det står "skriv nåt kul" (eller vad det nu står) var vänlig ge en ledtråd till vem du är för det kan vara kul att veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe de står säg nått kul ;)

2008-02-27 @ 22:17:46

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0