orkar-inte-komma-på-en-bra-rubrik

idag var det den sista dagen på helgen, dvs söndag. Vaknade klockan tidigt i morse av att jag fick ett sms, det var lite jobbigt faktiskt men ingen större skada skedd eftersom jag somnade om igen och vaknade inte förren elva. Dagen har jag på bästa sett fördrivit i mitt hus genom att sitta vid datorn eller vid xboxen. På kvällningen åkte jag till Rävhagen för att träna, vad skulle jag annars göra liksom. Träningen gick helt okej i början och i slutet gick det riktigt bra om jag får säga det själv, kunde ha gjort lite grejer bättre men det är ju därför man tränar. När jag tränat klart var det dags för Muffin att träna, kul för han jag åkte hem o åt. Efter matintaget så såg jag o syrran på film, måste ju vara lite trevlig såhär dagen innan hon åker.

Nu ska jag sooova. good bajs

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0