Nu har jag inget att säga....

Precis som du kanske läste i rubriken har jag egentligen inget att säga men man måste ju ändå göra ett försök.

Var finns allt flum när man behöver det? Det kanske inser att det behövs och springer o gömmer sig under någon säng någonstans tills det att den inte fyller någon funktion längre, då kan flummet komma fram igen o lättar upp stämningen. Något annat som skulle kunna lätta upp stämningen skulle vara om man hade något att göra men nu har jag inte det så då får du (vem du än är) bli lidande över att jag inte har något att säga men ändå skriver i min blogg. Men eftersom du ändå inte hade något bättre för dig än att gå in och läsa min blogg så kan det inte göra så mycket att du inte fick läsa något riktigt smart (har du någonsin läst något smart här?).

Jaha vad ska jag skriva om nu då? Om mina godispapper som ligger över hela skrivbordet kanske? Nää det skulle inte vara så kul även om deras area är 50,73kvadratcentimeter. Men många är de minst hundra stycken, troligen fler. Kanske dags att kasta några snart


Nämen oj jag glömde ju nästan att skriva om min dag! (som att någon bryr sig) Den började iaf med tyska med Yvonne som verkar ha bliit helt tokig, så tokig att jag inte ens fattat vad som ska vara klart när. Men vi hade betygsamtal med henne idag, det var lite häftigt för hon sa att jag var en av höjdarna i gruppen. Om hon menade att alla andra är dåliga eller om jag är bra vill jag inte gå in på. Efter det var det dags för svenska där vi hade lite redaktionsmöte, mycket blev faktiskt bestämmt, ganska ovanligt men sant. Matten efter lunchen avlöpte riktigt bra tyckte jag, bättre än det brukar, och efter den så fick vi sluta! Ingen biologi, helt otroligt fria från Gandalf. För att roa sig tills det att bussen gick spelade jag och Muffin Tekken3 i NV-rummet, fruktansvärt fjolligt spel men ändå ett bra tidsfördriv. Efter hemkomsten har jag testat Photoshop lite gick hyfsat efter ett tag dessvärre glömde jag bort hur jag hade gjort en massa saker och har inte kommit underfund med hur jag gjorde ännu. Förhoppningsvis löser det sig när jag får mickla lite mera.


Jag saknar dig, du vet vem du är så inga namn behövs nämnas

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0