Nu blev jag glatt överraskad!

Ojoj det var verkligen värt att gå på träningen idag. Anledningen är dels att jag var väldigt träningssugen men den stora anledningen är att jag ska spela träningsmatch mot a-laget imorgon och slipper därför löpträningen, kan visserligen  vara skönt att springa ibland men inte alltid spelar mycket hellre match mot a-laget. Ännu bättre är att jag är med i startelvan, det var jag inte beredd på men smällar man får ta, haha. Tyvärr får jag inte spela på mittfältet utan spelar som högerback men jag överlever nog, har ju spelat det förr så förhoppningsvis går det bra. Hoppas bara att vi får ett kordentligt anfallsspel så att man kommer övermittlinjen lite då o då.

Nej nu får det vara nog med  fotbollssnacket, ändå inte någon som bryr sig. Idag var jag ledig, precis som alla andra onsdagar med andra ord. Har inte gjort så mycket nyttigt, sett på en film, The Game, och spelat lite xbox360 och bråkat med syrran. Inget ovanligt alltså. Eller jo en sak som inte är vanlig som jag har gjort idag är att jag har skickat in min arbetsansökan till CityMail. Skulle vara ganska skönt jobb tror jag, får betalt för att träna i stort sätt, inte riktigt kanske men ungefär så.

Imorgon ska man är det sånt där individuellt-val snack i aulan så man slipper tyskan, wiiee! Fast det har jag gjort ändå eftersom Yvonne tydligen skulle lyssna på någon filur på högskolan eller vad det nu var.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0