Lördagkväll med Muffin

Här kommer lördagens inlägg, sent som vanligt. Igår var det lördag och som krydda på mmoset (finns det ett sånt uttryck? Nu gör det iaf det) var jag förkyld. Efter att ha haft lagom tråkigt med min förkylning åkte jag till Muffin. Där vi förderv tiden med att spela Frets on Fire i elva(!) timmar. Mange var med i typ tio minuter sen drog han på fest.
Det är mysigt hos Muffin, hans morsa är megasnäll, behöver knappt göra något hon fixar allt, o Evert är en skön pryl skämtar om allt och lite annat.

Nu är jag hemma och önskar att jag var någon annanstans. Var vet bara jag o det får inte du veta HAHA

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0