Inte mycket att komma med

Egentligen har jag inte något av vikt att skriva här men eftersom du ändå är här o läser så kan du få läsa lite ändå hur oviktigt och mysko det jag skriver än är.
Igår åkte jag iaf till Bulgarien där jag stannade tills idag. Vi gjorde egentligen inte så mycket lät tiden gå ungefär såg på tv o gick ut med hunden. På busstationen (på väg hem) kom Vapendrageren o Denice vandrande, de hade tydligen varit o sett på "Krullis" och Denice skulle också åka buss fast inte samma som jag (Vapendragaren tror jag skulle hem till sig själv). Efter min hemkomst har jag inte gjort så mycket. Dolf ringde förut o sa att jag o Rubbie kan pallra oss ut till honom på torsdag o spela xbox, närdarna samlas haha.

Nu någon dag på lovet ska jag lämna in mina fotbollsskor till team sportia så att de kan limma fast sulan, lite jobbigt att man måste tejpa fast eländet innan varje träning för att den inte ska flyga iväg till månen varje gång man sparkar. Om de inte hinner (fattar inte hur det skulle gå till) limma fast sulan till på lördag får jag antagligen ta ett par andra skor så det är egentligen inte så att jorden går under om de inte är snabba i vändningarna, har fortfarande två par skor som jag ska använda men ett par vill jag inte ska slitas sönder av konstgräset och de andra paret är inte så värst sköna men de duger.
Puh det var nog allt oväsäntligt fotbollssnack jag hade för nu.

Undrar vad man ska göra imorgon, kanske ska ta o klura ut vad bakelsen har för sig. Om han inte har tid med mig får jag väl sätta mig på en stol o glo eller rota fram någon annan vänlig själ som kan tänka sig att fördriva tiden med mig.
Aja nu ska jag inte göra något av vikt men jag kan inte komma på något mer att skriva, därför tänker jag gå. Eller egentligen går jag nog inte här ifrån men jag ska sluta skriva o göra något annat. Men usch du kan inte sluta läsa va? Hur mycket ska jag skriva för att du inte ska orka läsa mera? Har du slutat  nu eller? Nehej. Men lägg av snälla, det här börjar bli jobbigt du bara läser jag hinner knappt med att skriva, kom tillbaka i morgon så ska jag ha skrivit något åt dig. Okej? Då säger vi så! Gå nu så ses vi i morgon. Adjö välkammad utter

Kommentarer
Postat av: Muffin

Hörru! skall inte du ta o ha smeknamn på alla i din blogg? ;) tycker nästan synd om Victoria, Denice och Eva som inte fått något smeknamn. De var i alla fall de som jag lade märke till nu att de inte hade smeknamn, är nog fler...

2008-02-27 @ 01:53:51
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0