Igår juste idag var det också en dag

Igår fick jag jättemycket lust att skriva något i bloggen. Det var något som iaf jag tyckte var väldigt roligt, tyvärr hade GEABs länk till fastlandet pajat så jag fick sitta här utan internet. Det blev ju lite tråkigt eftersom då uteblev mitt braiga inlägg som jag inte kan komma ihåg vad det handlade om, måste ha varit förbaskat roligt. Idag skulle jag egentligen ha simmat efter skolan men det fick vara, inte så kul att simma när man är förkyld och har ont i axeln (att den aldrig ger upp). Det fick bli en sån där rolig resa hem med bussen, faktiskt var det ganska kul för Jakob åkte med o höll mig sällskap hela vägen tills jag skulle gå av, då hade han bara sex mil kvar att åka, grattis ha så trevligt.
Skolan idag har inte varit något större egentligen, satt o fifflade med histora arbete på, hör o häpna, historian! Sen blev det att sitta o lyssna på redovisningar på biologin, lagom roligt. Efter den intressanta lunchen skulle man nog jobba med engelska arbetet, vilket jag gjorde i ca tre minuter. Sista lektionen innebar dagens högpunkt, MATTEPROV, det var jääätteroligt. Gick faktiskt inte helt åt skogen finns risk för att jag får VG.

Det var det som jag hade att säga för nu, men om du kommer på något kul att skriva så gör det.

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

ähh, du glömde skriva med att du träffade mig:P Hihi!

2008-02-01 @ 23:36:41
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0