fot satan och axel helvete

dagen började inte på bästa sätt direkt, först vaknar jag och tror att jag klockan är halv sju, vilket den inte är utan halv sex. Ganska ovärt att tro att man skulle stiga upp när man kunde sova en timma till. När jag ska sedan ska stiga upp gör det ont i axeln när jag ska flytta täcket vilket inte är någon större ansträngning egentligen men är axeln knäpp så är den. På vägen ner till köket märker jag att jag fortfarande har ont i foten också, dubbel aj med andra ord. Förutom det har jag inget att klaga på, pigg o glad som precis som jag varit de senaste dagarna. Pappa sa att jag kanske borde be någon kolla upp min axel. Inte så dum idé kanske, kan passa på att kolla foten medan jag ändå håller på. Frågan är bara om jag vill kolla kolla upp skiten, kan ju resultera i att jag inte får träna. Men ändå kan ju var bra att veta varför det gör ont. Vill iaf spela matchen på måndag, om jag får vara med vill säga, skulle vara kul att få spela en match....igen.

Det var all "info" jag hade idag. över och ut

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0