En hög med seg deg kommer kluffsande

Jo men nu var det ett tag sedan jag klämde till med ett blogg inlägg vilket beror på att jag varit en surpuppa och inte orkat skriva något om vad jag gjort. Tänker inte skriva om vad jag gjorde då den här gången heller men jag kan iaf skriva lite om vad jag gjorde igår och idag du får till och med läsa om du vill.

Igår vaknade jag runt klockan nånting och trodde att jag kunde få lite mat men det fick jag inte så det fick bli fil istället. Sen åkte jag hem till Bulgarien som faktiskt var hemma, helt otroligt, kan iofs bero på att det var bestämmt att jag skulle åka till henne. Efter besöket hos varelsen i skogen åkte jag tillbaka till stan med bussen, var för övrigt extremt nära att missa den, för att träna bollsparkning. Det gick bra...igen och jag gjorde enligt mig själv dagens snyggaste mål då jag missade totalt med ett inlägg o råkade pricka krysset istället. Efter träning så tog de högre makterna ut fjorton spelare som skulle spela match mot pojkallsvenskanfolket självklart var jag en av dem, eller egentligen var det inte så självklart tycker jag men man kan ju låtsas som att man tycker att man är bra. PÅ kvällen misstänker jag att det inte hände något intressant för jag har iaf inga minnen av något sådant.

Idag var jag o spelade golf precis som jag brukar göra på måndagar. Det gick fruktansvärt sämst ända tills jag fick spela i simulatorn då det istället gick skitbra snacka om förändring lyckades faktiskt att trixa till så att jag fick två birdies. Sen så blev det inte mycket mera skolarbete den dagen gick och åt sånadära mat och sen transporterade jag, Muffin och Lejonmanen oss till ÖoB där vi gick runt o flummade lite. Efter det blev det en bunt Tekken3 i NV-rummet innan jag cyklade iväg för att spela den där matchen som jag tydligen skulle vara med o spela. Blev till på köpet utagen i startelvan.....som anfallare(!) aja ska inte klaga det är kul att spela anfallare, slipper jobba så mycket i försvaret också. Blev dock mållös men det kan jag leva med. För övrigt vann vi matchen med 2-0 efter att Ingman plaserat en boll i vänstra hörnet och ett hyfsat snyggt mål av Fillefjonkan. Usch har ont i högra hälen, hade det var jag vaknade, var typ fyra år sedan jag hade ont i hälen fast då var det mycket värre, kunde knappt gå klokt nu ömmar det bara lite när man går. (Som om någon bryr sig om jag har ont i hälen eller inte.)

Näe men här kan vi inte sitta o glo hela kvällen, ut o rör på er ungdomar!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0