Diedstahl!

Precis det är vad som har inträffat idag. (För er som inte kan tyska betyder det stöld)
Ibland kan man fråga sig hur folk tänker och ibland kan man undra om folk tänker. Som de som bryter sig in i elvers skåp på ett gymnasium, vad förväntar de sig att hitta? En miljon i omärkta vikta tjugolappar? Jäkla puckon! Egentligen är det inte synd om mig för jag blev inte drabbad mer synd om Muffin, Dallas, Rami (som blev bestulen på sin räknare, jag menar vem snor en grafritande räknare?) men inte mist synd om Orre som blev av med sin jacka och MP3-spelare. Förutom inbrotten i skåpen, som för övrigt drabbade alla NV-klasser utan att någon såg något (hur fasen går det till?), var det en ganska bra skoldag lyckades överleva tyskan även om min vapendragare inte var där.

Efter alla lektioner o trams som man har i skolan gick jag, Muffin och Liza till öster där jag möte Sofia och de andra varelserna fick klara sig på egen hand, vilket de verkade klara ganska bra. Eftersom jag o Sofia pratade lite för mycket  lyckades jag
missa bussen till P18 så jag fick mega brådis och var tvungen att springa från busstationen till P18, som tur var så fick Roger syn på mig vid Signalen och jag fick åka med honom den sista biten. På P18 så var det löpningn som gällde och tro det eller ej men jag överlevde idag också, attans osis för er.

Igår tränade jag som vanligt med AIK, gick sådär och man lev inte så muter av att höra hur sämst Hasse tyckte att alla var. Jisses den människan vet verkligen hur man får folk att tappa lusten o vilja gå hem. Efter träningen som hade kunnat varit kul om inte Hasse varit så sne tränade jag med VAIS, det var kul. Det roligaste var att Abelito tappade humöret till hundra procent i slutet av träningen och det blev inte bättre när jag tunnlade honom, vilket jag gjorde bara för att jävlas. Sen blev det hem o sova, vilket jag gjorde mycket bra fram tills det att jag vaknade för att stiga upp o ta mig till skolan. Hmm imorgon ska jag till tandläkaren, brukar inte vara så farligt men man vet aldrig kanske har fått något hål på gammla dar.

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Vaddå "och de verkade klara det ganska bra"?! :P
Du är fasiken rolig..
Klart vi klarar oss utan dig, du förvirrar bara människor, till och med dig själv!

2008-02-15 @ 19:32:55
URL: http://elpajarocantante.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0