Damn you blogg.se

Men usch jag kan inte komma in på min blogg! Livet är fyllt av bekymmer, blev tvungen att skriva mitt inlägg i word för att sedan lägga upp det.

Idag har jag varit i skolan, överraskning eller hur. Roade mig med tyska på första lektionen där jag skulle snacka om nån bok med min lärare, i enrum(!) Det gick käpprätt åt skogen eftersom jag inte läst alla sidor vi skulle ha läst. På väg från tyskan mötte jag Linnéa som sa ?hej? och jag svarade ?hejhej?. Efter det så hade vi historia (inte Linnéa hon gjorde säkert något annat skoj) eller om det är svenska, vet inte riktigt, spelar ingen roll eftersom Ingalill är på Zanzibar så har vi ingen egentlig lektion så då gick jag till gymmet istället. På gymmet fanns det två läskiga varelser den ena heter Morgan och har megatjocka armar, typ som mina ben, och den andra vet jag inte vad han heter men han var en exakt kopia, till utseendet, av ledaren för Geek hause i american pie 6. Jag tyckte det var lite läskigt iaf, han tränade nästan bara vaderna för den som bryr sig.

Tillbaka i skolan var det dags för matte efter sopplunchen. Kände mig väldigt seriös och gick o satte mig hos Teddan och Akre i klassrummet bredvid o språkade lite med dem innan jag gick tillbaka till klassrummet och räknade lite. Skoldagen avslutades med biologi med lite evolutionssnack och måleri på tidslinjen.

Efter denna ?jobbiga? skoldag åkte jag hem det gjorde Bulgarien också, hem till mig alltså, hon skulle köpa någonting på Darve och det innefattade tydligen att knalla in hos mig. Det var iofs planerat att hon skulle knalla in hos mig så det var egentligen inte speciellt överraskande. Det var mysigt att hon kom på besök så inga klagomål här inte. Nu på kvällen har jag inte gjort speciellt mycket ser just nu på en film, The Untouchable, den är helt skaplig.

Nej nu ska jag nog ta o korva ner mig i min säng. Ha det bra varm choklad!

Kommentarer
Postat av: Loviiiiiiiiiiiisa

Det var visst ingen som sagt något kul på din blogg så jag tänkte säga något tråkigt. Har folk dålig humor eftersom de inte kan skriva något kul?

2008-02-21 @ 11:22:06
URL: http://elpajarocantante.blogg.se
Postat av: Komposten

nej folk som läser här på bygget verkar inte ha något skoj att säga, jäkla tråkhögar!:P

2008-02-21 @ 22:00:24

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0