Nu var det länge sedan

Tre veckor och en dag sedan var det jag skrev något i denna blogg. Har egentligen inte speciellt mycket att komma med nu heller men kan alltid skriva en rad eller två. Skolan går på som vanligt, eller går o går det skrotsamling tilll byggnad går minsan ingenstans utan det är snarare jag som går runt inuti den. Lite glädjande besked för mig är att jag kommer med största sanolikhet att bli godkänd på kemin, och att jag blev godkänd på provet i nummeriska metoder. Fotbollen har haft uppehåll även om jag ändå har spelat fotboll nästna en gång i veckan eftersom vi har haft kval till futsal-sm. En match kvar som är på söndag mot VSB, kan säga att kvalet inte har varit en dans på rosor då vi faktiskt inte vunnit en enda match och bara lyckats skrapa ihop två poäng på fju matcher. Men vinner vi på söndag så går vi om VSB och slutar på den beundransvärda fjärdeplatsen i gruppen.

Nej nu ska jag och min surkål till hjärna pyssla med något annat!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0