Nu har jag bestämt mig till 98%

Kanske inte det mest avgörande valet i världshistorien men ändå här kommer det, jag lovar det är stort, minst lika stort som Johan Olssons intelligens. Jag ska med största sannolikhet spela i IFK Visby nästa år och därmed lämna Visby AIK. Eller blir väl kanske mer att spela i Eskelhem men aja jag kommer iaf på pappret att tillhöra IFK och kanske besöka bänken där några gånger.

Annars lever livet på som vanligt, Lovisa kastar cyklar på en, jag och Muffin är med utom tävlen i en radiotävling samtidigt som vi räknar matte, ni vet det gamla vanliga. Imorn har man blivit utkommenderad till Buttle, eller borde kanske säga in kommenderad med tanke på att Buttle ligger i centrum av Gotland, för att se på ett för tidigt luciatåg. Kan inte direkt påstå att jag gjorde något större motstånd.

Nej nu ska jag se på film hade jag tänkt. Ha det vem du nu är!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0