Märkliga saker

Idag har jag gjort en lite småmysko upptäckt, det finns knappt några bilder på mig när jag spelar fotboll och då har jag ändå gjort det välditg länge. Finns inte så mycket bilder på mig alls när tänker efter, märkligt för när jag var liten var jag världens linslus undrar var jag tog vägen sen? Detta mysterium tåls att tänka på, inte för att jag tänker göra det men man kan om man vill.

Ja nu är julstressen förbi och då måste vi alla genast iväg och reastressa istället, varför måste vi stressa runt som små galningar, kan man inte sitta still o ta det lugnt? Kan det vara så svårt? Jag vet en som inte reastressar iaf och det är jag, jag sitter hemma och är förkyld, inte mycket bättre det. Juste grattis i efterskott Vapendragarn nu är till och med lilla du arton! På tal om att ta det lugnt liksom. Nej jag hade inte så mycket att säga idag, ska vara tyst.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tja!

Oroa dig inte, det

dyker nog upp några kort snart :P

2009-01-04 @ 14:47:29
URL: http://sexyandcool.blogg.se/

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0