Jul med tillhörande lov men ingen snö

Nu var det ett tag sedan jag var här o skrev något men till mitt försvar har jag att jag har...ehm...pluggat ytterst lite, klarade dock både fysikprovet och matten så man får väl vara nöjd med det. Annars har det väl inte hänt så mycket i mitt liv var på treafesten i torsdags vilket slutade med att jag kom hem fyra på natten, kom i säng kvar över. Tyvärr blev det inte mycket sova utan jag fick masa mig iväg till skolan morgonen efter och befann mig på plats klockan åtta, visserligen missade jag bussen men lyckligtvis hade Jägarn gjort det också så vi fick lift av hans farsa till stan. Avslutningen var helt okej, låter man Sture och Peter hörja så blir det ganska kul även om man inte är alkoholpåverkad....tror jag, kan inte säga helt säkert eftersom jag nog hade kvar en del i kroppen sedan natten innan. Efter att ha tagit en fika med Muffin och Svampen så fick jag lift av min gode far hemmåt och när vi är ungefär en kilometer hemifrån utbrister han: "Här bli man ju full, så mycket alkohol som det luktar. Tänkte bara säga det fall om du undrar varför jag kör i diket." Tror jag ska tolka det som att han tyckte det luktade som att jag inte bara druckit hallonsaft kvällen innan. Lyckligtvis hamnade vi inte i något dike så det kan inte ha varit speciuelt farligt utan kom hem, satte mig o degade en sväng framför dator innan jag hamnade i sängen. När jag vaknade igen var klockan helt plötsligt halv sex och ite halv två som den var när jag la mig ner, undrar var tiden tog vägen?
Mycket mer finns det väl inte att säga om vad som har hänt den senaste tiden, kanske ska nämna att jag igår skrev på för IFK Visby trots att Muffin inte trodde att jag skulle göra det.

Två dagar kvar till jul men inte någon snö!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0