En annan historia

Nu medan jag ändå håller på o skriver så kom jag på att jag kan berätta om den stora händelsen som inte alls är speciellt stor men iaf här kommer den, fast egentligen är det fyra. Den första är att jag blev kallad till att spela match med A-laget mot Klintehamn, den andra är att jag fick sluta tidigare från jobbet så att jag kunde åka till matchen, den tredje är att jag faktiskt fick spela (en hel halvlek faktiskt) och den sista händelsen var att jag på någon mirakulös vänster lyckades få den förbaskade bollen in i mål så att det blev ett stort kramkalas. Kan nämna att vi faktiskt vann matchen som ett litet extra plus.
Lyckades även tunnla min back två gånger o vid tredje försöket som visserligen misslyckades o jag endast fick inkast kallade backen mig "jävla unge". Shit jag blev helt knäckt o kunde knappt se för alla tårar.
En lite läskig sak som jag faktiskt inte märkte att jag gjorde under matchens gång var att jag tydligen råkade äta upp Klintes back, iaf om man ska tro Henrik som sa att jag kom in i halvtid o "åt upp Hjalle". Hur kunde jag missa det liksom? Han var ju iaf 1.75 lång o vägde säkert 75 kilo tycker att jag borde ha märkt när jag började tugga på honom.

Matchen som jag spelade idag i juniorallsvenskan tänter jag inte lämna några kommentarer på
Sad but sant men 7-0 är inte bra

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0