Applåder

En applåd till mig som lyckas vara jordens inaktivaste bloggare.
En applåd till gubben som nästan fick mig att krocka med en bil.
En applåd till min granne som körde bilen som lyckades undvika att köra på mig.
En applåd till Swedbank som hade allt annat än bra bankomater idag.



Så nu när alla har applåderat färdigt så kan vi koncentrera oss på det här blogg inlägget istället. Har som bekant inte varit så aktiv de senaste veckorna och anledningen till det är att jag knappt haft tid att skriva, inte orkat skriva och för att det inte funnits något att sktiva om. Jag menar hur kul hade det varit om jag hade skrivit vad jag hade gjort varje dag när jag jobbade? Hade blivit ungefär så här ifall jag hade gjort det: 05.45 stiger upp käkar frukost går till jobbet 06.30 framme 06.45. Öppnar affären 07.00 sitter i kassan fram till 08.50 då jag tar rast i en kvart o får lite skäll för att jag sålt meloner vi inte har. Sätter mig i kassan igen till det att jag får lunch. Lunchen slut får skäll för att jag inte gjort något som jag inte visste att jag skulle göra. Sitter i kassan tills jag får rast 14.45. Kommer tillbaka till kassan får inte skäll sitter där tills det att jag slutar. Går hem är så trött att jag knappt orkar lägga mig ner i sängen efter någon timmas tv-tittande.
Alltså inte så kul eller vad säger du? Inte om det hade varit fjorton likadana inlägg iaf. Men nu är jag tillbaka precis som du redan har upptäckt och nu kommer jag att skiva lite då o då om helt urbotat idiotiska saker men det struntar jag i för jag är jag o jag kommer alltid vara jag o jag tänker inte ändra på det.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0