Ute i myggskogen

Idag har jag varit i den så kallade skolan där man på dagens första lektion satt o sov till man skrev ner lite glosor. Jag pratar såklart om det älskade ämnet tyska. Sedan blev det att sitta o läsa biologi läxan ute i det vackra vårvädret som orsakar att människor springer runt o ler åt varandra (läs gårdagens inlägg fall om du inte fattar) tillsammans med Benji och Kaj. Sen blev det väl lite matte och biologilektion men orkar inte gå in något närmare på dem. Efter den älskade skolan skulle man efter att ha slängt i sig lite näring i hemmet cykla ut till myggskogen även kallad Traume IP där man tränade en sväng. Resultatet av träningen: Skoskav, öm tå och näsblod men det är ingen fara med mig men ajg tyckte det var lite tråkigt, jag menar tänkt om det hade kommit blod på skorna fatta vad svårt att få bort.

Nej tack o go'natt på er imorgon är det uppsattsskrivning i fem timmar WIIIEEE

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0