Premiärdagen

Jepp då hade man spelat årets första tävlingsmatch. Gick inte sådär oskapligt bra men inte direkt dåligt helle, detta gällde hela laget. Machen slutade dessvärre inte så oskapligt bra utan vi förlorade med 5-3. Men eftersom jag vet att folket som läser bloggen inte har något gigantiskt intresse för fotbolls så ska jag sluta snacka om det.

Fast när man tänker efter så har jag inte så mycket mer att säga än att jag måste läsa cirkus 100 sidor i The Christmas Train tills imorgon, bra om jag börjar snart. Imorgon är det sånt dära påfund med nationellt prov i engelska så jag missar golfen vilket är synd eftersom jag måste bli en massa aning bättre för att få mitt gröna kort.

Glöm inte att le folk andra kan tro att ni är vårdeppare och det vill man inte vara!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0