PM och tält

Juu här igen för alla som har saknat mig. Idag var det en sån där torsdag. Till min sanna glädje var det inget tyska idag eftersom Yvonne är i Tyskland. Dagen började istället med idrott där vi fjollade runt med "skeppsbrott". Lagom roande men Muffin blev trött iaf. Efter den mycket näringsrika måltiden var det matte som gällde. Fattade lite tror jag dessutom fick jag näsblod av någon mystisk anledning vilket resulterade i en röd fläck som svar på 7443 b). Ingen större fara med mig överlevde lektionen och strosade vidare till biologin där man till två muggar kaffe och en muffin fick lära sig att blåmesen är den smartaste fågeln.
    Efter skolans slut klev jag och Muffin upp på våra springare och började flyga till öster dock fastnade vi på två saker på vägen men den ena försvann ganska snabbt, typ en minut. Efter att saken som var kvar hade varit på bilksolan o lämnat något sprang vi in på MQ där jag införskaffade ett par byxor. Efter det mycket intressanta köpet for vi in på Clas Ohlsson där vi köpte en bunt saker för 19 kr. När det tredje hjulet hade gått gick jag o Muffin o köpte varsin tröja samt huvudbonad. Efter alla inköp som gjort mig luspank svängde vi förbi Vapendragaren där vi lämpade av Sandmänniskans presenter vi så snyggt slagit in.
    Efter hemkomsten har jag letat tält, åkt till staden och sett på lite fotboll med den manliga fossilen och skrivit PM.

Nu har jag nog tråkat sönder er alla men det är smällar ni får ta.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0