Nu var det ett tag sedan

Usch nu har ni läsglada tokar säkert undrat varför ni inte fått läsa några oviktiga händelser här på ett tag men det är ganska enkelt att svara på, mitt internet funkar ungefär lika bra som Muffins hjärna dvs inte så fasligt bra.

Egentligen har det inte hänt några större händelser så ni har inte missat så mycket även om jag inte skrivit ner vad som hänt. En bunt träningsmatcher och en Stockholmsresa är vad jag hunnit med...och att bli frisk så nu tränar jag som en gnu igen. Så mycket tid över för Bulgarien har det inte blivit men jag gör så gott jag kan.

Aja idag har jag varit lite duktig iaf, klarade de sista uppspelen på golfen så nu ska jag bara ut o härja lite på banan innan jag kan ta grönt kort. På tal om golf, Muffin vi måste gå en runda. Annars har jag inte gjort så fasligt mycket blev utkärd från svenskan bara för att ajg inte hade läst något som man skulle ha läst, jag hade faktiskt kommit halvvägs.

Nej nu ska jag ta o cykla hem från detta övergivna hus som vi (min familj alltså) tydligen kanske ska flytta till. Internet funkar iaf men fasen mer värt att bo där jag bor nu, mycket närmare till stan, en hel kilometer i alla fall. Måste bara få avsluta med att få gnälla lite, som vanligt på denna blogg, min benhinneinflamation har kommit tillbaka och det är sådär lagom mysigt.


Dagens ord: fasttelefoninummer


Kommentarer
Postat av: Muffin

Värst vad jag känner mig inblandad i din blogg ;). Tror du jag är en del i ditt liv eller???
Men fusk o spela golf med dig nu när du fått träna jätte länge!

2008-04-09 @ 22:12:07
URL: http://hajhoohuu.blogg.se

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0