zzzz

När jag vaknade idag ville jag verkligen inte stiga upp hade sovit skitkasst o var väldigt opigg. Men vad fasen upp kom jag o lyckades t.o.m. hinna med bussen. Tyska blev det o där blev det som vanligt inget gjort, kan bero på att jag skulle gå iväg o ta sånt där kort,  gick lite väl tidigt kanske men kan man bry sig mindre. Fotografen hade inte stor koll direkt på frågan "är allt bra med dig?" svarar han "jo då det är ju måndag." Undrar vad han gjorde igår, gick i kyrkan kanske det gör ju en del människor på söndagar.

På den efterförljande svenskan fick jag "äntligen" min bok som jag ska läsa ut till på fredag, tack Benji det är "bara" 431 sidor! Fast nu har jag faktiskt läst 116 så jag är ju nästan klar. Resten av skoldagen bestod av matte som jag inte orkade jobba på o historia där jag o några andra gjorde mer än vad man behövde (alla andra var o arbetade med svenska arbete).

Efter detta elände till skola gick jag till min stora överraskning till gymmet och tränade (nahaj, vad gör man annars där?). På gymmet träffade jag Marcus, det var en evighet sen. Nu är jag hemma o vaknade för en liten stund sedan efter det jag blivit bestulen 1½ av mitt liv, jäkla bok världens sömnpiller. Men nu är jag... fortfarande trött, men ska nog göra något, läsa eller sova.

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0