vänta vänta och ehm vänta

usch varför ska man ha två lektioner med två o en halv timmas mellanrum för? Det är fruktansvärt tråkigt att vänta mellan, speciellt eftersom man gjort ansträgningen att kliva upp tidigt på morgonen bara för att ha prov. Sen var man ändå tvungen att vänta i skolan två timmar efter det att man slutat bara för att man ska åka iväg på träning. Nej fy för att vänta.

Inte fick jag något fylle-sms av Ewlina igår/natt heller, blev lite besviken faktiskt, fy EW! haha fast hon hade nog annat för sig.
Vill citera någon kul men kan inte komma på nåt dumt någon sagt idag. Får bli en gammal goding: "Det känns som om jag alltid fyller år på en onsdag... varje dag!" Ibland är du ett geni Jakob.

Skulle säkert kunna hittta på nåt fyndigt att säga om jag ansträngde mig, men det orkar jag inte.

Kommentarer
Postat av: ewen

förlåt :( jag hade inga pengar. men nu har jag. en stund...

2007-11-16 @ 17:53:21

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0