usch dumma bok

jaja läsa en bok på inga problem snart gjort..... inte. Usch hatar boken, ska nog äta upp den eller nåt. Nja kanske inte då blir man säkert betalningsskyldig för att ha förstört den eller nåt. Tråkig är den iaf usch. Men jo på torsdag är jag nog kanske klar, om jag har tur.


På tyskan gjorde man som förväntat ingenting, fick reda på hur det hade gått på provet vi gjorde förra veckan och fick dessutom en konstig kommentar av Yvonne "Det är svårt det här med gramatiken." idiot säger jag, fick fasen 36 av 48 poäng och var inte i närheten av att vara sämst i klassen men ändå var jag den som fick den dumma kommentaren. Blir inte klok på människan, har nog nåt emot mig, kan bero på att jag kommit för sent med fem minuter till varannan lektion den här terminen och att jag nästan aldrig jobbar på lektionerna.

Alla hatar historia förutom jag, jag tycker det är trevligt med hiostoria, inte något som man måste tänka ut eftersom det redan hänt går det inte att ändra på det och testa andra idéer, hänt är hänt. Fast franska revolutionen är än så länge ganska tråkig.

Mumfie o jag borde nog ställa upp i boklånar-VM tog en halvtimma att låna en bok, det är nästan duktigtt att ta så lång tid på sig eftersom den inte ens var svår att hitta. Men jag skyller på att EW störde mig i minst två minuter, eller störde o störde, ganska trevlig människa. Jobba på med dikten, min går som smort en hel mening!

Nej håll käften nu va! Jag ska faktiskt inte läsa min (o)roliga bok. (sämst ordskämt)

Kommentarer
Postat av: ew

tre meningar är min uppe i! jag tänker kanske fortsätta mer än en vecka, det blir fint

2007-11-21 @ 15:16:31

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0