Två dagar på ett bräde

Onsdag: Vaknar klockan 06.05 av att min systers mobil för oväsen för att hon ska iväg o jobba, men inte stiger hon upp så jag måste lyssna på eländet ytterligare en gång innan hon ätligen stiger upp och stänger av larmet för gott. Somnade som tur är om och sov gott ända tills det att klockan var runt tolv då min pappa frågar om jag ska äta med honom eller om jag redan ätit. Herregud gubben väckte mig ju vad tror han egentligen? Aja jag steg upp men istället för att äta tog jag tag i "de tre muskitörerna" och läste ett tag, vilket för övrigt var det enda konstruktiva jag gjorde på hela dagen. Men när det blivit mörk var det dags att snöra på sig joggingpjuxen och sticka på löpträning med laget, dessvärre var jag inte ett dugg sugen på att träna. Tacken för det var att vi hade en tuffare träning än vad vi brukar ha, tack. Efter att ha tuggat i sig lite mat bar det av till nästa träning den gick till min stora förvånging helt skapligt trots att det kändes som om benen skulle falla av, av trötthet.

****SOVA*****

Torsdag: Vaknar vill inte stiga upp gör det ändå. Har tråk.tyska med den enormt otekniska Yvonne som pratar med sig själv. Pratade tillsammans med Johanna om tyska boken vi läst, gick såååååå bra.....INTE, herregud det var ju total katastrof ännu större katastrof att Yvonne inte fattade speciellt mycket. Sen var det dans på idrotten, det var faktiskt ganska kul, kan bero på att jag inte råkade krossa någons tår idag, iofs hade det varit lite konsikt det också. Matten var mycket intressant, jag o Mumfie gick runt i klassrummet o störde halva klassen genom vår närvaro, total framgång alltså. Sen kom mummel-Gunnar med sina påhit på biologin, han är en ganska kul snubbe. Jag tror jag fattade vad han pratade om till på köpet, det är inte var dag.
Efter skolan blev det träning med AIK o Roger, fick några 92or från Gute på köpet, de skulle ha egen träning men de var bara fem-sex stycken som dykt upp så de fick vara med o träna med oss idag, de var ganska skapliga speciellt den über-korta snubben som hade helbra teknik. För mig personligen gick träningen ganska bra även om jag tyckte det var dåligt tempo nästan hela träningen, men det verkar som om jag var ganska ensam om det. Nu sitter jag här i väntan på att åka iväg för att träna med IFK, wiiiee det är kul för då behöver jag inte bevisa något bara springa runt o leka dum, nja kanske inte men har inte någon press på mig alls vilket känns skönt.

Nej myspys med M&J säger jag bara, och Ruben inte ett ord om de gröna händerna!

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0