snön faller än

Gud var besviken jag var i morse, det fanns inga mysiga vantar i min brevlåda, dumma ..ehm...nåt. Har åtminstone börjat skriva engelska uppsatsen en hel sida har det blivit, bara tre kvar eller något sånt.

Men annars då. Jo tack det är bra var på något dumt info möte med fotbollen nu ikväll, fick inte reda på så mycket men nån poäng fanns det säkert med det. Farsdag har det varit också, ska nog bli pappa när jag blir stor, få massa tårta o grejs bara för att man har ett par ungar. Haha fasen vad gött det skulle va.

Nej usch nej dumma Johan, varför gör du alltid saker i sista stund? Måste lära dig planera. Äsch håll käften, jag gör som jag vill.
På lördag är det em-kval men vet inte om jag kan se matchen, ska tydligen på fest med Mumfie nånstans långt-borta-där-man-inte-känner-nån. Vet inte om jag orkar, kan jag inte bara få sitta hemma i nåns soffa o glo på tv o va lagom social. Fast fest kan ju vara kul det med, om man har lust och om det är kul folk, typ en full Benji.

Imorgon är det skola igen, ska man säkert ut o frysa med Ankan och Giraffen eller sitta inne o ha tråk-teori. Fast det är kul med golf så jag ska inte klaga värre är det med religion det är världens genomtiderna tråkigaste ämne, som jag känner just nu alltså.

Hej hopp golvmopp nu ska jag lära mig lite onödig fakta om idioten Charlie Chaplin

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0