snö=kyla

haha det snöade när jag vaknade idag, fast det är inte speciellt kul eftersom det betydder att det är kallt ute. Jag vill att det ska dyka upp ett par varma vantar i min brevlåda imorgon, ni vet sånna som man bara vill krypa in med hela kroppen i och aldrig komma ut.

Eftersom det var tråkigt väder ute gick jag inte ut, nog hade inte gjort det om det var bra väder heller men jag skyller på det dåliga vädret. Istället satt jag inne och försökte övervinna min tyskaläxa men den ville inte, fast efter en hård kamp kam lyckades jag besegra den. Efter det tyckte jag att jag hade gjort tillräckligt så då tog jag rast på obestämd tid.

Har kommit på att jag vill kunna spela gitarr, fast tror inte jag kommer att klara det eftersom jag är ganska värdelös på allt som har med musik att göra. Skulle nog behöva en lärare för efterblivna för att lära mig ett ackord, haha, nej så hopplös är jag förhoppningsvis inte.

44 dagar kvar till jul

Har lust att citera något korkat men kommer inte på något. Vad jobbigt det blev eller jo Gunnar sa nåt kul igår typ "Varför har vi sex? Vad är det bra för?" Kanske inte så kul men lite lustig fråga tycker jag.

Kommentarer
Postat av: ewelina

för att man ska få åka till sjukhuset förr eller senare..?

2007-11-10 @ 19:28:51

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0