överlevnad

oj jag tror knappt det är sant, jag överlevde dagen. Vaknade o ville verkligen inte kliva upp ur sängen vill bara att jag skulle somna om och när jag vaknade igen skulle det vara tisdag. Men nepp så blev det inte. Börjar dagen med en knäpp tyska redovisning, som helt ärligt var skitkass men vad kan man förvänta sig av två personer som inte förberett sig ett dugg. Sedan bar det av till svenskan där man skulle redovisa om hur det var i sverige på Bellmans tid (vem bryr sig?) det gick inte heller så bra, återigen berodde det på dålig planering och förberedning. Skönt att ha det avklarat tyckte jag och gick till matten och fattade inte mycket. Nej just det jag åt innanmen det bryr sig ingen om. Sedan mera svenska med redovisningar man skulle sitta o lyssna på, var inte på något vidare lyssnar humör, tröttnar på att höra att Sveriges alkoholkonsumtion var 40 gånger större än vad den är idag efter ett tag. Sen missar jag såklart bussen vilket gör att jag måste vänta i femtio minuter på nästa, orkade inte gå tillbaka till skolan så jag gick till öster men där hände inte något kul så då åkte jag hem med bussen.

Nu sitter jag bara o glor och är glad att jag inte behöver gå i skolan imorgon. Med lite tur kanske jag klarar att bli godkänd på verbprovet på torsdag, men jag tror faktiskt att jag behöver plugga om jag ska klara det och jag hatar att plugga, speciellt tyska och religion.

Dagens citat. "Jag vill ha något att stoppa i munnen, något gott som sväller." Emma vad tänkte du egentligen när du sa det?

Kommentarer

Något du vill ha sagt?

Och du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg?

Här kan du skriva det du vill ha sagt

Trackback
RSS 2.0